Kombinovaná trámová pätka 1,5 mm
Kombinovaná trámová pätka 1,5 mm
TRAMOVY-ZAVES-COMBI-(EXCRANKED)-100X170X

Zaregistrujte sa s vaším IČO, aby ste videli ceny a mohli u nás nakupovať.
Znížená hmotnosť pre jednoduchú manipuláciu
Európske technické osvedčenie ETA-08/0184
Priemer skrutiek nesmie byť menší ako priemer otvoru zmenšený o 1 mm. Horné skrutky musia byť vybavené podložkou podľa normy DIN EN ISO 7094.
Musia sa dodržať príslušné základné podmienky osvedčenia kotvy, ktorá sa používa.
Európske technické osvedčenie ETA-08/0184
Hárky údajov(X)
Nosné spoje drevených trámov s drevom, betónom alebo oceľou
Vhodné upevňovacie prvky:
- Rebrované klince podľa normy EN 14592: 4,0 × 25 – 100 mm (fax, k ≥ 50 × 10-6 × ρk2 (N/mm²))
- ASSY skrutka pre trámový záves podľa normy ETA 11/1090: 5,0 × 25 – 50 mm
- Skrutka do dreva v súlade s normou EN 14592: 5,0 × 25 – 50 mm
- Kombinovaná skrutka ASSY 3.0 podľa normy ETA 11/0190: D= 10 mm
- Skrutky v súlade so špecifikáciami výrobcu: M10
- Odporúčané hmoždinky na kotvenie do betónu: W-BS; W-FAZ; W-VIZ; W-VM 250
![]() | |
Šírkaxvýška | 100 x 170 mm |
Hrúbka | 1.5 mm |
Počet D 5 mm otvorov vo vedľajšom nosníku nJ + v hlavnom nosníku nH | 15 + 28 KS |
Počet D 11 mm otvorov vo vedľajšom nosníku nJ + v hlavnom nosníku nH | 0 + 8 KS |
Hmotnosť | 356 g |
Hĺbka opačnej strany | 70 mm |
Materiál | Oceľ |
Povrch | Žiarovo pozinkované |
Šírka krídla | 39 mm |
Schválenie | ETA-08/0184 |
Označenie materiálu | S250GD |
Norma materiálu | DIN EN 10346:2009 |
Počet dielov | 1 KS |
Hĺbka vrchnej časti | 37 mm |
Obj. č. | Formát v mm | Kompletné klincovanie | Čiastočné klincovanie | ||||||||||
Fz,dole,Rk | Fz,hore,Rk | Fy,Rk | Fz,dole,Rk | Fz,hore,Rk | Fy,Rk | ||||||||
5 x 40 | 5 x 50 | 5 x 40 | 5 x 50 | 5 x 40 | 5 x 50 | 5 x 40 | 5 x 50 | 5 x 40 | 5 x 50 | 5 x 40 | 5 x 50 | ||
5390 060 100 | 60/100 | 21,5 | 22,9 | 17,2 | 18,3 | 8,96 | 9,85 | 12,9 | 13,8 | 8,60 | 9,17 | 4,48 | 4,93 |
5390 060 120 | 60/120 | 25,8 | 27,5 | 21,5 | 22,9 | 9,93 | 10,9 | 17,2 | 18,3 | 12,9 | 13,8 | 5,96 | 6,51 |
5390 060 130 | 60/130 | 27,9 | 29,8 | 23,6 | 25,2 | 10,3 | 11,2 | 17,2 | 18,3 | 12,9 | 13,8 | 5,51 | 6,00 |
5390 080 150 | 80/150 | 32,2 | 34,4 | 27,9 | 29,8 | 13,7 | 15,0 | 19,3 | 20,6 | 15,0 | 16,0 | 7,27 | 7,96 |
5390 100 170 | 100/170 | 36,5 | 39,0 | 32,2 | 34,4 | 17,0 | 18,7 | 21,5 | 22,9 | 17,2 | 18,3 | 8,87 | 9,75 |
5390 120 180 | 120/180 | 38,7 | 41,3 | 34,4 | 36,7 | 19,7 | 21,9 | 21,5 | 22,9 | 17,2 | 18,3 | 9,51 | 10,5 |
CHARAKTERISTICKÁ NOSNOSŤ V kN 1,5 MM KOMBINOVANÝCH TRÁMOVÝCH PÄTIEK WÜRTH (ETA-08/0184) S KOTVIACIMI KLINCAMI WÜRTH | |||||||||||||
Obj. č. | Formát v mm | Kompletné klincovanie | Čiastočné klincovanie | ||||||||||
Fz,dole,Rk | Fz,hore,Rk | Fy,Rk | Fz,dole,Rk | Fz,hore,Rk | Fy,Rk | ||||||||
4 x 40 | 4 x 60 | 4 x 40 | 4 x 60 | 4 x 40 | 4 x 60 | 4 x 40 | 4 x 60 | 4 x 40 | 4 x 60 | 4 x 40 | 4 x 60 | ||
5390 060 100 | 60/100 | 12,4 | 18,9 | 7,40 | 11,9 | 4,80 | 7,19 | 6,30 | 9,76 | 4,57 | 7,32 | 2,40 | 3,59 |
5390 060 120 | 60/120 | 17,7 | 25,8 | 11,9 | 18,8 | 5,66 | 8,29 | 8,97 | 13,6 | 7,13 | 11,2 | 3,40 | 4,98 |
5390 060 130 | 60/130 | 20,6 | 27,9 | 14,5 | 22,8 | 6,03 | 8,75 | 11,9 | 17,2 | 10,0 | 12,9 | 3,26 | 4,71 |
5390 080 180 | 80/180 | 30,4 | 38,7 | 27,1 | 34,4 | 8,66 | 12,5 | 16,9 | 21,5 | 13,5 | 17,2 | 4,22 | 6,05 |
5390 100 200 | 100/200 | 33,8 | 42,9 | 30,4 | 38,7 | 10,2 | 15,0 | 20,3 | 25,8 | 16,9 | 21,5 | 5,69 | 8,35 |
Čiastočné a kompletné klincovanie 1,5 mm kombinovaných trámových pätiek Würth | ||||||||||||
Parametre pre 1,5 mm kombinované trámové pätky Würth v súlade so schválením ETA-08/0184 | ||||||||||||
Formát š/v [mm] | Kompletné klincovanie | Čiastočné klincovanie | ||||||||||
nH | nJ | kH1 | kH2 | e1 | e2 | nH | nJ | kH1 | kH2 | e1 | e2 | |
[ks] | [ks] | mm | mm | [ks] | [ks] | mm | mm | |||||
60/100 | 14 | 8 | 19,9 | 10,6 | 1252 | 708 | 8 | 4 | 9,68 | 6,61 | 620 | 426 |
60/120 | 18 | 10 | 29,7 | 17,6 | 1366 | 999 | 10 | 6 | 14,4 | 10,7 | 652 | 604 |
60/130 | 20 | 11 | 35,4 | 21,9 | 1394 | 1136 | 12 | 6 | 20,1 | 15,7 | 713 | 829 |
80/210 | 36 | 19 | 97,4 | 72,7 | 2616 | 3319 | 20 | 10 | 52,2 | 45,5 | 1344 | 2295 |
100/160 | 26 | 14 | 55,1 | 37,4 | 2649 | 2116 | 14 | 8 | 26,8 | 21,7 | 1288 | 1223 |
120/190 | 32 | 17 | 79 | 57,2 | 3518 | 3084 | 18 | 9 | 43 | 36,6 | 1785 | 1955 |
140/180 | 30 | 16 | 70,6 | 50,1 | 4145 | 3063 | 16 | 8 | 34,4 | 28,7 | 2043 | 1717 |
Formát v mm | Kompletné klincovanie | Čiastočné klincovanie | ||||||||||
Fz,dole,Rk | Fz,hore,Rk | Fy,Rk | Fz,dole,Rk | Fz,hore,Rk | Fy,Rk | |||||||
5 x 40 | 5 x 50 | 5 x 40 | 5 x 50 | 5 x 40 | 5 x 50 | 5 x 40 | 5 x 50 | 5 x 40 | 5 x 50 | 5 x 40 | 5 x 50 | |
60/100 | 21,5 | 22,9 | 17,2 | 18,3 | 8,96 | 9,85 | 12,9 | 13,8 | 8,60 | 9,17 | 4,48 | 4,93 |
60/120 | 25,8 | 27,5 | 21,5 | 22,9 | 9,93 | 10,9 | 17,2 | 18,3 | 12,9 | 13,8 | 5,96 | 6,51 |
60/130 | 27,9 | 29,8 | 23,6 | 25,2 | 10,3 | 11,2 | 17,2 | 18,3 | 12,9 | 13,8 | 5,51 | 6,00 |
60/160 | 34,4 | 36,7 | 30,1 | 32,1 | 11,1 | 12,0 | 21,5 | 22,9 | 17,2 | 18,3 | 6,35 | 6,87 |
60/190 | 40,8 | 43,6 | 36,5 | 39,0 | 11,6 | 12,5 | 23,6 | 25,2 | 19,3 | 20,6 | 6,01 | 6,48 |
Nameraná hodnota nosnosti: Fi,Rd = Fi,Rk × kmod/gM Na účel dosiahnutia kombinovaného účinku pôsobenia musí byť splnená nasledujúca podmienka: Poznámky: Nosnosti sa vzťahujú na drevo s charakteristickou hustotou rk = 350 kg/m³. Nosnosti klincov v súlade s normou EN 1995-1-1. Pevnosť pri vyťahovaní pre triedu nosnosti 3 v súlade s normou DIN EN 1995-1-1/NA. Skrutky pre trámové pätky Würth ASSY v súlade so schválením ETA-11/0190. Sila Fz pôsobí v strede sekundárneho nosníka. Sila Fy pôsobí na horný okraj trámovej pätky. Ak zaťaženie pôsobí pod horným okrajom trámovej pätky, môžu sa použiť hodnoty z tabuľky. Pri rozdielnom rozložení sily Fy možno nosnosť určiť podľa schválenia ETA-08/0184. Čiastočné klincovanie: Na nosnej podpere musia byť upevňovacie prvky umiestnené v radoch nachádzajúcich sa najbližšie k sekundárnemu nosníku. Na sekundárnom nosníku musia byť upevňovacie prvky rovnomerne rozmiestnené po celej výške nosníka. Upevňovacie prvky musia byť vždy rozmiestnené v horných a dolných otvoroch. Nosnú podperu je potrebné zaistiť, aby sa zabránilo krúteniu. Kapacita priečneho zaťaženia nosnej podpery v ťahu sa musí preskúmať samostatne. V prípade jednostranných pripojení na nosnú podperu je potrebné brať do úvahy moment odsadenia. Musia sa dodržiavať predpisy schválenia ETA-08/0184. |
Vybrať hodnotu farby RAL
UPOZORNENIE: Zobrazenie farby na obrazovke sa líši od skutočného farebného odtieňa!