Obrázky slúžia ako príklad. V nasledujúcej tabuľke zvoľte jednotlivé položky pre zobrazenie podrobných informácií, ďalších obrázkov a dokumentov.
Skrutka so šesťhrannou hlavou, poistným ozubením a prírubou
Rámová skrutka so zinkovo-niklovou povrchovou úpravou pre úžitkové vozidlá, priehľadne pasivovaná (P3E), s tesnením. Trieda pevnosti 10.9. Od M12 s jemným závitom
Zaregistrujte sa s vaším IČO, aby ste videli ceny a mohli u nás nakupovať.
Verzie
Zaregistrujte sa s vaším IČO, aby ste videli ceny a mohli u nás nakupovať.
Zavolať služby zákazníkom: 0800 121 854
Ceny zobrazené zákazníkom po prihlásení
Skrutka s ozubenou prírubou a jemným závitom (od M12)
Princíp fungovania poistných rebier:
Počas uťahovania poistné rebrá rolujú protimateriál v oblasti kontaktného povrchu skrutky. To spôsobuje plastickú deformáciu, ktorá povrch vytvrdzuje. Na konci priťahovania nie je zistené žiadne výrazné usádzanie. Poistné rebrá obmedzujú rozsah usádzania spoja, a tým znižujú stratu sily predpätia.
Bez chrómu (VI)
V súlade so smernicou EÚ o skončení životnosti vozidiel
Odolnosť voči korózii
Pribl. 720 hod. bez korózie podkladového kovu v súlade s normou DIN EN ISO 9227-NSS
Určené hodnoty odolnosti voči korózii platia pre testy korózie podľa normy DIN EN ISO 9227-NSS (testovanie striekaním slanej vody), najskôr 24 hodín po povrchovej úprave „v stave povrchovej úpravy“, čiže pred triedením, balením, prepravou a/alebo montážou. Nevyhnutné manipulačné a montážne procesy môžu tieto hodnoty znížiť. Aplikovanie hodnôt odolnosti voči korózii vyplývajúcich zo skúšky soľnou hmlou na reálne montážne a prevádzkové podmienky nie je vo väčšine prípadov možné. Pri navrhovaní spojenia musí projektant pri výbere povrchovej úpravy na ochranu proti korózii vziať do úvahy kombinované materiály a v prípade potreby aj povrchové úpravy, ako aj podmienky prostredia počas prevádzky.
Vybrať hodnotu farby RAL
UPOZORNENIE: Zobrazenie farby na obrazovke sa líši od skutočného farebného odtieňa!