Skrutka so šesťhrannou hlavou, poistným ozubením a prírubou
Oceľ 100, zinkové vločky strieborné
SKRUTKA 6HR.OZUB.PODL.SW13 (ZFSHL) M8X40
Zaregistrujte sa s vaším IČO, aby ste videli ceny a mohli u nás nakupovať.
Štandardný metrický závit
Trieda pevnosti 100 (pribl. trieda pevnosti 10.9)
Povrch:
ZFSHL: vrstva lamelového pozinkovania s mazaním, ktoré upravuje koeficient trenia (koeficient trenia: 0,09 – 0,14)
Bez obsahu chrómu (VI):
V súlade so smernicou EÚ o skončení životnosti vozidiel
Odolnosť voči korózii:
M4. M5 pribl. 240 hod./≥M6 pribl. 480 hod./≥ M10 pribl. 720 hod. bez korózie základného kovu podľa normy DIN EN ISO 9227-NSS
Určené hodnoty odolnosti voči korózii platia pre testy korózie podľa normy DIN EN ISO 9227-NSS (testovanie v soľnej hmle) najskôr 24 hodín po povrchovej úprave „v stave povrchovej úpravy“, čiže pred triedením, balením, prepravou a/alebo montážou. Nevyhnutné manipulačné a montážne procesy môžu tieto hodnoty znížiť. Aplikovanie hodnôt odolnosti voči korózii vyplývajúcich zo skúšky soľnou hmlou na reálne montážne a prevádzkové podmienky nie je vo väčšine prípadov možné. Pri navrhovaní spojenia musí projektant pri výbere povrchovej úpravy na ochranu proti korózii vziať do úvahy kombinované materiály a– v prípade potreby – aj povrchové úpravy, ako aj podmienky prostredia počas prevádzky.
Princíp fungovania poistných rebier:
Počas uťahovania sa protimateriál „roluje“ v oblasti kontaktného povrchu skrutky pomocou poistných rebier. To spôsobuje spevňujúcu plastickú deformáciu na povrchu. Po dokončení procesu uťahovania nedochádza k žiadnemu významnému usadzovaniu. Poistné rebrá obmedzujú rozsah usadzovania spoja, a tým znižujú stratu predpínacej sily.
Hárky údajov(X)
Údaje CAD (dostupné po prihlásení)
Táto technológia skrutky predstavuje spoľahlivý zaisťovací prvok pre náročné spojenia s vysokým a dynamickým zaťažení.
Skrutky a matice s vrúbkovanými prírubami sú všestranné a vhodné pre najrôznejšie aplikácie vrátane stavby lodí, žeriavov, v strojárstve, pri konštrukcií pre nákladné vozidlá a koľajové vozidlá a v automobilovom priemysle.
![]() | |
Druh závituxmenovitý priemer (d1) | M8 |
Dĺžka (l1) | 40 mm |
Priemer príruby (dc) | 18,2 mm |
Výška hlavy (k1) | 7 mm |
Vonkajšie upínanie (s1) | WS13 |
Materiál | Oceľ |
Trieda pevnosti | 100 |
Povrch | Lamelové zinkovanie strieborné |
Spĺňa požiadavky smernice ROHS | Áno |
Doba trvania ochrany proti korózii | 480 h |
Princíp fungovania zaisťovacieho zariadenia | Rebrá |
Funkcia zálohovania | Zaistenie proti samovoľnému uvoľneniu mechanickým blokovaním |
Tvar hlavy | Šesťhranná hlava s prírubou |
Spôsob upínania | Vonkajší šesťhran |
Druh závitu | Metrický závit |
Stúpanie | 1,25 mm |
Tvar závitu | Štandardný metrický závit |
Vyhotovenie závitu | Úplný závit |
Verzia | Závit až takmer k hlave |
Trieda výrobku | A |
Oblasť použitia | Konštrukcia úžitkového vozidla |
Vybrať hodnotu farby RAL
UPOZORNENIE: Zobrazenie farby na obrazovke sa líši od skutočného farebného odtieňa!