Systém na opravu pneumatík Pneusil
Pneusil
TRN VULKANIZACNY WP10
PNEUSIL
Zaregistrujte sa s vaším IČO, aby ste videli ceny a mohli u nás nakupovať.
- Jednotka na opravu v tvare hríba vhodná pre radiálne a diagonálne pneumatiky s dušami alebo bez duší (bezdušové)
- Možno použiť až do rýchlostného indexu „V“ vrátane (do 240 km/h)
- Jednotky na opravu sa používajú spolu s vulkanizačným lepidlom vysokej pevnosti
- Samotná oprava zvnútra ponúka maximálnu úroveň kvality, spoľahlivosti a bezpečnosti
Pokračovanie v jazde s pneumatikou s defektom, kým sa vozidlo úplne nezastaví, môže viesť k vážnemu poškodeniu štruktúry pneumatiky. O možnosti opravy pneumatiky a systéme na opravu, ktorý sa použije, sa môže rozhodnúť len po odbornej kontrole vnútornej duše. Pneumatika sa preto musí demontovať z obruče – závisí od toho bezpečnosť.
V súlade s § 36 StVZO (nemecké pravidlá o schvaľovaní vozidiel do cestnej premávky), pokyny na hodnotenie a opravy poškodených pneumatík z 8. februára 2001, sa pred opravou musí každá pneumatika zložiť z obruče, aby sa poškodenie mohlo analyzovať a mohla sa vykonať oprava.
Hárky údajov(X)
Opravy až do 6 mm (osobné automobily) a 10 mm (nákladné vozidlá). Vhodný aj na pneumatiky na núdzový dojazd.
Hríbový tvar jednotky na opravu umožňuje vykonať profesionálnu dvojstupňovú opravu poškodeného miesta:
- Plošná časť hríbu sa vulkanizuje na dušu pneumatiky, čím sa zaručí absolútna tesnosť pod tlakom. V pneumatike nedôjde k strate tlaku.
- Driek jednotky na opravu sa vulkanizuje do prechodového kanála, čím sa zabráni prenikaniu nečistôt, prachu, slanej vody a ďalších látok do pneumatiky a predchádza sa hrdzaveniu a uvoľneniu plošnej časti.
Max. priemer otvoru | 10 mm |
Priemer stopky | 12 mm |
Priemer taniera | 90 mm |
Vybrať hodnotu farby RAL
UPOZORNENIE: Zobrazenie farby na obrazovke sa líši od skutočného farebného odtieňa!