Aktivovaním tejto funkcie sa vaše zákaznícke a partnerské číslo a aj vaše používateľské meno zašifruje a uloží ako „cookie“ na vašom pamäťovom médiu. Túto funkciu odporúčame, len ak ste jediným používateľom tohto počítača, tabletu alebo smartfónu. Vo všeobecnosti odporúčame: Po vykonaní nákupu sa vždy odhláste.
Ďalšie informácie o súboroch cookie nájdete v
Zásady ochrany údajov
Kde nájdem svoje zákaznícke číslo?
Svoje zákaznícke číslo nájdete na faktúre Würth, dodacom liste alebo potvrdení objednávky (vpravo hore na prvej strane). Ak nemáte k dispozícii žiaden z týchto dokumentov, stačí zavolať na našu servisnú linku na čísle 0800 121 854. Môžete nás kontaktovať pondelok až piatok od 8.00 do 16.00 (Nie počas štátnych sviatkov).
Ak ešte nie ste zákazníkom spoločnosti Würth, tu sa môžete zaregistrovať online. Celý proces má len pár krokov. Keď skontrolujeme a schválime informácie, ktoré ste zadali, budete mať prístup k všetkým cenám a budete môcť okamžite zadávať objednávky. Začnite kliknutím na tlačidlo „Registrovať sa teraz“.
Prihláste sa pomocou mobilného telefónneho čísla
Ak sa chcete prihlásiť pomocou mobilného telefónneho čísla, zadajte mobilné telefónne číslo, ktoré ste overili počas registrácie.
Ak ste ešte neoverili svoje mobilné telefónne číslo, použite prihlásenie pomocou čísla partnera a po prihlásení overte svoje mobilné telefónne číslo v časti Môj účet.
Ak ešte nie ste zákazníkom spoločnosti Würth, môžete sa zaregistrovať online pomocou niekoľkých jednoduchých krokov. Po úspešnej registrácii budete mať prístup
k všetkým cenám a budete môcť zadávať objednávky. Kliknite na Registrovať sa.
Kde nájdem svoje partnerské číslo?
Číslo partnera dostanete spolu s informáciami o prihlásení sa do online obchodu Würth po úspešnej registrácii alebo po aktivácii svojho kontaktu v službe Sales Force. Tieto informácie budú odoslané na vami uvedenú e-mailovú adresu. Ak nemáte k dispozícii tieto informácie, stačí zavolať na našu servisnú linku na čísle 0800 121 854.
Vaše používateľské meno
Tu si môžete priradiť používateľské meno pre jednoduché prihlásenie. Musí to byť jedinečné meno. Môžete napríklad použiť svoju osobnú e-mailovú adresu.
Aké je moje používateľské meno?
Svoje používateľské meno si môžete nastaviť v časti „Môj účet“ po prihlásení. Ak ešte nemáte vytvorené používateľské meno alebo ste ho zabudli, na obnovenie hesla použite svoje zákaznícke číslo a číslo partnera.
Aké heslo musím zadať?
Heslo pre internetový obchod Würth ste zadali pri registrácii alebo prvom prihlásení, alebo vám ho pridelil správca internetového obchodu vo vašej spoločnosti.
Heslo musí mať aspoň 10 znakov. S rastúcou dĺžkou hesla je ťažšie ho prelomiť. Odporúčame používať heslo obsahujúce 16 až 20 znakov. Môžete použiť všetky dostupné znaky, napríklad veľké a malé písmená, číslice alebo špeciálne znaky. Ak používate znaky s diakritikou, upozorňujeme, že ich možno nebude možné zadávať na klávesniciach iných jazykov.
Mená domácich zvierat alebo príbuzných, dátumy narodenia a podobne nie sú silnými heslami. Takisto sa neodporúča, aby celé heslo tvorilo slovo, ktoré sa dá nájsť v slovníku. Tiež by ste sa mali vyhnúť bežným alebo opakujúcim sa frázam a vzorom na klávesnici, ako napríklad „QWERTY“ alebo „1234abcd“. Ako heslo nemôžete použiť svoje číslo zákazníka.