Vitajte na Würth Slovensko Predaj len pre podnikateľov
Vulkanizačné lepidlo
Vulkanizačné lepidlo - 1
Vulkanizačné lepidlo - 2

V nasledujúcej tabuľke zvoľte jednotlivé položky pre zobrazenie podrobných informácií, ďalších obrázkov a dokumentov.

Vulkanizačné lepidlo

Vysoká pevnosť Pre samovulkanizujúce systémy na opravu pneumatík a hadíc.

Prečítajte si popis tovaru

Dostupné v 1 vyhotovení

Cena za zvolené balenie

Veľkoobchod pre podnikateľov

Zaregistrujte sa s vaším IČO, aby ste videli ceny a mohli u nás nakupovať.

Verzie

Veľkoobchod pre podnikateľov

Zaregistrujte sa s vaším IČO, aby ste videli ceny a mohli u nás nakupovať.

Zavolať služby zákazníkom: 0800 121 854

Ceny zobrazené zákazníkom po prihlásení

Upozornenie

Výňatok z: § 36 nemeckých predpisov o cestnej premávke (StVZO), pokyny na hodnotenie a opravy poškodených pneumatík, z 8. februára 2001



Kombinované súpravy na opravu


  • Opravné časti skladajúce sa z výplne otvoru a záplaty.

3. Základné požiadavky


3.1 Pred opravou musí byť každá pneumatika demontovaná z disku, aby sa posúdilo poškodenie a vykonali opravy. Výnimkou sú pneumatiky, ktoré sú jasne poškodené len na vonkajšej strane...


3.4 Poškodená oblasť sa musí odkryť a vyčistiť vhodným nástrojom.


3.5 Poškodené pneumatiky, ktoré boli predtým opravené núdzovým prostriedkami, sa nemôžu opravovať.


3.6 Nie je povolené vložiť vzdušnicu bez opravy poškodenej pneumatiky.


4. Vykonanie opravy


Štandardne sa kanálik prepichnutia vyplní surovou gumou, ktorá je vulkanizovaná za tepla alebo za studena. Vnútorná strana pneumatiky sa potom zakryje záplatou. Na vyplnenie otvorov vytvorených prepichnutím behúňa sa môžu použiť aj vopred vulkanizované gumové výplne spolu so záplatami.



Pre jednotlivé druhy pneumatík platí:



Motocyklové pneumatiky


Na motocyklových pneumatikách sú opravy defektov použitím kombinovaných lepiacich uzáverov povolené v prípade poškodených plôch do priemeru maximálne 6 mm. Opravy motocyklových pneumatík poškodených mimo oblasti behúňa nie sú povolené.



Pneumatiky osobných vozidiel a prívesov


Na oblasti behúňa sú opravy defektov použitím kombinovaných lepiacich uzáverov povolené v prípade poškodených plôch do priemeru maximálne 6 mm. Opravy gumy v oblasti pätky sú povolené len v prípade, ak nebol poškodený materiál výstuže.



Pneumatiky úžitkových vozidiel a pneumatiky s koeficientom zaťaženia < 122 na úžitkových vozidlách a ich prívesoch


Na oblasti behúňa sú opravy defektov použitím kombinovaných lepiacich uzáverov povolené v prípade poškodených plôch do priemeru maximálne 6 mm. Opravy gumy v oblasti pätky sú povolené len v prípade, ak nebol poškodený materiál výstuže.



Pneumatiky s koeficientom zaťaženia ≥ 122 na úžitkových vozidlách a ich prívesoch


Na oblasti behúňa sú opravy defektov použitím kombinovaných lepiacich uzáverov povolené v prípade poškodených plôch do priemeru maximálne 10 mm. Opravy gumy v oblasti pätky sú povolené len v prípade, ak nebol poškodený materiál výstuže (kostra pneumatiky alebo kordová vrstva).

Pokyny na použitie sú odporúčania založené na testoch, ktoré sme vykonali, a na našich skúsenostiach. Pred každou aplikáciou vykonajte vlastné testy. Vzhľadom na veľký počet aplikácií a podmienok skladovania a spracovania nepreberáme žiadnu zodpovednosť za výsledok konkrétnej aplikácie. Náš bezplatný zákaznícky servis poskytuje technické informácie a slúži ako poradenská služba, táto služba však nepreberá žiadnu zodpovednosť, ak poskytnutá rada alebo informácie nie sú súčasťou našich stanovených a zmluvne dohodnutých služieb alebo ak konzultant nekonal zámerne. Garantujeme stálu kvalitu svojich výrobkov. Vyhradzujeme si právo vykonávať technické zmeny a ďalej vyvíjať výrobky.